قاطی پاطی!


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلوووووم....

الان تو سایت شیرین پسر بودم...

خیلی مطلبای قشنگ و باحالی داره...

چندتا از مطلباشو گلچین کردم براتون میزاااارم...

به مامانم ميگم ميخوام برم بيمارستان ملاقات
خاله..
ميگه :تيريپِ فاميل دوستي ور ندار ، پرستار خوشگله
امروز شيفتش نيست!
مامانه تيزه من دارم؟ فك و فاميله داريم؟

چند سال پيش دختر خالم با پسر 1 سالش اومد خونمون.قبل از اينکه بره ماي بيبي بچشو عوض کرد چون روش نميشد تو کيفش گذاشت که ببره بندازه تو سطل اشغال خودشون(خونشون نزديک ما بود)بعدش رفت ,,, 20 دقيقه بعد ازاينکه رفت يکي زنگ خونمون رو زد ديدم دختر خالم داره گريه ميکنه دزد کيفشو با اون ماي بيبي کذايي زده بود:))) (وقتي تعريف ميکرد ميگفت هي من بکش هي دزده بکش)با خودم گفتم سر يه پوشک پيپي اي چه بکش بکشي بوده )

 من آخرش خودمو از دست خواهرم مي کشم. يه تيکه خمير مجسمه ي کرم رنگ دستش بود. داشت ميچلوندش. يهو ديدم جيغ زد از جاش پريد.( حالا بماند که جيغاش دقيقاً بنفش پر رنگه) بش ميگم چه مرگته مينا؟ ميگه هيچي خميرو گذاشتم لاي انگشتاي پام بعد يادم رفت ورش دارم. چند دقيقه بعد که چشمم به انگشتاي پام افتاد فک کردم 6 تا انگشت دارم.خواهر توهميه ديوونس من دارم؟!!! فک و فاميله داريم؟ داريم؟

با بابام رفتم تو اينترنت واسه ثبت نام دانشگاه بعد يه صفحه رو ميخواست اشتباه باز کنه گفتم نــرين توش (نرو تو سايت)عصباني شده ميگه چي؟ !بي ادب نرينم توش؟! برو بيرون . فک و فاميله داريم؟

يه داماد داريم هر وقت که مياد خونمون سر شام و نهار بشقابشو ميده مامانم ميگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ” اونم رودرواسي گير ميکنه همه گوشتارو خالي ميکنه بشقابش. ما هم استخوان ليس ميزنيم فک و فاميل سياستمداره داريم؟ فک و فاميله داريم؟

تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵%ش
میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!

تا حالا دقت کردین همـیشـه دَنـده ماشیـن خــــوب جـا مــــی خــــوره
اِلـا موقعــــی کـه بابات کِنــــارتِ

همه پیرزنا مث برف پاک کن میرقصن ؟؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟
مسوولان رسیدگی کنید لطفا !!!

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞﺕ ﺭﻭ ﺟﺎﯼ۱۴۴، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ …

دقت کردین !؟
وقتی دعواتون با ی

کی تمام میشه تازه کلی جواب های دندون شکن به ذهنتون میرسه !

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه
از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار میشینه

مصارف جعبه یکبار مصرف پنیر توو خونه
۱- خود پنیر
۲- قالب یخ
۳- جا قرصی
۴- جامدادی
۵ – جا ادویه
۶ – پیمانه برنج
۷ – نگهداری رب
۸ – نگهداری پیاز داغ
– جا صابونی
۱۰ – کاسه حمام
۱۱ – تفاله گیر ظرف شویی
۱۲ – تحویل به بازیافت
و در پایان افسوس خوردن که:
خره حیف بودا میشد هنوز ازش استفاده کرد..

خوب بووووود؟؟؟؟؟

دستت درد نکنه شیرین پسر جوووووووووووون!

امضا...دخمل بیکاار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 مهر 1391 11:24 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§